Interijer broda
Lokacija: Vukovar, Dunav
Program: interijer, uređenje broda, multimedijalna dvorana, turizam
Status projekta: projekt
Projekt: 2014.
Realizacija: 2015.
Netto površina: 200m2
Opis:Usidren na Dunavu, služi za prihvat / carinu turista na cruising putovanju Dunavom
od Njemačke do Rumunjske. Za 18.000 turista godišnje, on je prvi kontakt s Hrvatskom.
U tu svrhu projektirana multimedijalna dvorana, smještena u potpalublju, osmišljena je za
kontakt i upoznavanje turista sa mnogim znamenitostima, od prirodnih, turističkih, pa do kulturnih i
umjetničkih, grada Vukovara, Slavonije, Baranje, Hrvatske.
Prostor je podijeljen u dvije dvorane, koje su organizirane tako da su uz bočne stranice broda
pozicionirane informacijske zone od kojih svaka priča drukčiju turističku priču, dok su središnje
pozicije dvorana organizirane za centralni sadržaj s velikim lcd screenom.
Turistički obilazak nakon info pulta počinje sa prezentacijskom zonom “discover”, a nastavlja se na
zonu “feel”. U centralnom dijelu dvorane 1 pozicionirana je suvremena skulptura mladog umjetnika.
Cjelokupni doživljaj upotpunjen je velikim lcd screenom sa inspirativnim video sadržajem. Slijedi
prolazak kroz klizna ustakljena vrata do zone “taste” i “try”. U dvorani 2 moguće je u zoni “know”
odmoriti i iz sjedeće perspektive doživjeti cijeli prostor ili pogledati video prezentaciju i doznati
više informacija. Nastavak obilaska je preko zone “enjoy” i “play”, te se ponovo vraćamo u dvoranu 1
gdje je smještena zona “meet” i završava sa “like” koja je zapravo lounge sjedenje kako bi se
posjetitelji odmorili za daljnji nastavak obilaska i sabrali dojmovi upravo doživljenog.
Predviđene informacijske zone na suvremen, interaktivan način zaokružuju turističku priču.
Zona “discover” – pruža osnovne informacije o Hrvatskoj, regijama, veličini itd.
Zona “feel” – pruža informacije o atrakcijama, turističkim, prirodnim itd.
Zona “art” – pruža kontakt s hrvatskom suvremenom umjetnošću
Zona “taste” – pruža informacije o gurmanskim posebnostima uz mogućnost degustacije, kulen,
sir, rakija, vino, prirodna voda, kolači, keksi itd.
Zona “try” – pruža informacije o hrvatskim brandovima, proizvodima i njihovim posebnostima,
suveniri, kravata itd.
Zona “enjoy” – pruža ciljane informacije o turističkim aranžmanima, vikend odmor u Opatiji,
Nova godina u Dubrovniku, ljeto na Hvaru itd.
Zona “play” – pruža informacije o brojnim sportskim, glazbenim, umjetničkim uspjesima.
Zona “know” – pruža informacije kroz video prezentaciju
Zona “meet” – pruža informacije o poslovnim prilikama, mogućnostima ulaganja ili življenja u HR
Zona “like” – zona lounge sjedenja za sabiranje i “lajkanje” dojmova, te davanje linka na aplikaciju o HR
Suvremenost prezentacija upotpunjena je interaktivnim touchscreenovima koji su integrirani u svakoj zoni
i pružaju mogućnost svakom posjetitelju da odabirom informacija, sam slaže svoj doživljaj Hrvatske.